dyrshettis

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Mikael Sten - 6 juni 2012 20:36

Akte till Orlando i lordags morse. Aker hem nu i kvall.

Taget fram Katrineholm avgick 04.58 pa lordagen och jag kom i sang vid 23.00, lokal tid. Det blir ca 05.00 i Sweden. Ganska trott da, men inte sa farligt som jag trodde det skulle bli!


De sager att hemresan ar varre. Far se hur jag mar i kvall.


Hur som halst har jag gatt pa seminarier och forelasningar hela dagarna, utom i gar. Da akte vi till Universal Studios och gick pa nojesfalt. Sjukt stort och dyrt! Intradet kostade 125 dollar. For EN dag och den ena delan av nojesfaltet! Som tur var sa var det inte jag som betalade...


Har ar varmt och fuktigt. Ca 28-30 grader. Det regnade och askade en smula igar, men det var fortfarande varmt.


Jag undrar vem som snott alla a, a och o:n pa tangentborden har??

Presentation


Hon sa: "Det blir MYCKET billigare att köpa egen häst!". Jag sa: "OK". Jo pyttsan det blev! Läs hur det går på Gården!

Senaste inläggen

Omröstning

Hur ofta besöker du Dyrshettis?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Bara när det skett en uppdatering (jag har en sån där "pling" i telefonen)
 Jag vet inte hur jag hamnade här. Första gången faktiskt...

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards